En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 augusti 2011 21:00

Sista natten på hotellet är avverkad och även sista hotellfrukosten. Ett hotell att rekommendera i Trollhättan. Väldigt centralt och helt okej rum och sånt inne i hotellet.

Vi styrde kosan mot Borås och Knalleland där. Har inte varit där på hur många år som helst..  och när vi kom dit så var ingenting sig likt. Kände inte igen något alls kändes det som. Stort som bara den var det i alla fall.

Moa hittade lite kläder på Gina till reapris, jag köpte lite på Kappahl, shorts och linne. För idag var det väldigt varmt och jag hade inga shorts med mig eftersom vädret inte varit så somrigt under semestern, men så klart när vi åkte iväg så kom värmen =), men bara positivt.

Jag fick ett sms från Patricia som undrade om vi inte skulle åka till Liseberg på eftermiddagen. De var också på väg hem så de tyckte det hade varit bra, så klart!

Vi köpte varsin baguette på Subway innan vi körde mot Göteborg. Vi träffade Patricia och Anton inne i parkeringshuset och gick tillsammans in på Liseberg. Vi löste åkband till tjejerna för de vill ju åka så mycket som möjligt. Anton tog också ett band, men jag och Johan nöjde oss med att fota dem i alla konstiga vinklar när de åkte istället.

Kommer lite foton på hur dagen var
                         

Johan vann en stor Toblerone, och av någon anledning så fotade jag den inte med den vanliga kameran utan bara med mobilen och la ut den bilden på fejjan...

När de stängde kl 23 så tog vi oss ut och gick till bilarna. Körde sen hem och var hemma vid 1.30 tiden Rätt så trötta faktiskt!

Snacka om paffa vi blev när vi kom hem och såg hur mycket det hade växt i lådan på framsidan.... helt galet så mycket! =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards