En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 23 augusti 2011 21:00

Jag körde Moa till skolan på morgonen


Hade möte på arbetsplatsträff på förmiddagen. Var inne på verkstaden en stund innan middagen. Gick ner på verkstaden efter lunchen också en stund. Sen var det upp och godkänna arbetsorder och fixa med fakturor.


Johan körde Moa till Viarp. För hon skulle först kolla Michaela och sen Julia träna i viarp.

Jag hade tänkt att bara skritta Seline en stund, men när jag kom till stallet så skulle Frida och Linn rida ut så jag hängde med. Trava fungerade inte, men galoppera gick hur bra som helst.

Vi red på fältet bakom frisören, perfekt för det är backar att jobba i. Och det behövs eftersom Seline blir rätt så pigg, milt sagt.

När vi kom tillbaka till stallet var hon blodig i karlederna... antagligen muggen som spricker när man rider plus stubben som säkert river en del också.


Tvättade rent muggen och sen fick hon bli kvar inne över natten.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards