En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 31 augusti 2011 22:00

Körde och lämnade Moa på skolan, hon var pigg och glad, Trodde hon skulle må sämre idag eftersom hon var skapligt förkyld igår kväll.

Men vid 10 tiden fick jag sms om att hon inte alls mådde bra. Ont i huvudet, dålig syn på höger öga, känner sig svullen i ansiktet.

Hämtade henne och skjutsade hem henne. Hon sa att huvudvärken blev värren ju bättre syn hon fick... alltså låter detta som ögonmigrän. Hon gick och la sig direkt och somnade på några minuter. Tog en ipren innan.

Jag körde till affären och köpte pajer som hon kunde värma när och om hon orkade senare på dagen.

När jag kom hem så hade hon somnat, men vaknade till innan jag körde tillbaka till jobb.

Hon ringde mig vid 14.30 och sa att hon sovit stenhårt fram till klockan 13.30 Fixade med mat och sen sov hon en stund till.


Jag fick jobba liite längre, men var hemma vid 17 tiden och då var hon vaken och mådde mycket bättre, ingen huvudvärk och synen var helt okej igen.


Jag körde till stallet och skrittade ut rosa gården, skolvägen tillsammans med Monica.

Smörjde in med salvac-salvan, hoppas Selines mugg blir bra snart.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards