En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 augusti 2011 22:45

Minns inte vad som hände den här dagen. Är ju som vanligt lite seg att blogga när det är jobb igen...

Vet att jag hostar mig genom nätterna... så jobbigt!! Lite mer röst idag, men jag är som i målbrottet.

Moas sista sommarlovsdag slutar bra med lektion i Viarp. På vägen till Viarp så sa hon att hon hoppades att hon skulle få den nya ponnyn Mairtin Og som kom sista veckan på förra terminen. Och när jag kom in i stallet så var Moa så här lycklig... hon fick precis den hon ville ha!

     När vi var klara i viarp så hade vi bestämt med Frida att det skulle bli hoppträning på kvällen. Och Moa skulle få vara med på Bellino... Lyckan var fulländad denna kväll =)


             

Vilken himmel kvällen bjöd på =)

Anton fick skritta av Seline. Seline undrar nog lite över hans utrustning =D 

Klack på sko... hmm nä det har han inte, då är det bäst vi går försiktigt!


  De gick bort med Seline till hagen efter träningen. 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards