En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 augusti 2011 21:15

Vi körde till Ribban för att kolla terränghoppningen, åkte iväg strax vid 9-tiden. För en gång skull så kom vi i skaplig tid, så vi gick in på Maxi och köpte lite bröd och pålägg som vi åt vid middagstid.

Lite bilder från dagen i Malmö....

                             


Vi körde hem och lämnade av Moa för vi skulle till väla och köpa presenter till Moa eftersom hon fyller år imorgon.

Moa var med Miche under tiden. De hade varit ute och fotat, för Miche som fyllde år igår hade fått en likadan kamera som jag =)


På kvällen körde vi till stallet så de kunde skritta ut en kort runda. Patricia, Moa och Miche och så fick jag ju så klart gå =)... Hästarna skötte sig kanonbra. Bellinos första utetur med Moa i stallet och han var jätteduktig.


Patricia började rida bort mot hagen medans jag följde de andra till stallet för att lämna dem och hämta min cykel. Cyklade bort till Patricia för att hjälpa henne förbi hingstarna... de blir rätt lyckliga när vi kommer. Men Seline är rätt kul för hon gör inte en minn när hon går förbi dem. Låtsas som om de var luft för henne =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards