En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 augusti 2011 22:45

Fredag...så skönt! Jag är lite för trött just nu... är nog infektionen som står kvar i kroppen känns det som.


Patricia har börjat få ont i vänster öra... hoppas det går över så hon slipper ha ont när hon är iväg.

Moa är också hostig och lite seg. Men ingen av oss är egentligen förkylda! Märklig sjuka vi fått..

Idag kom vår ekonomicontroller för att hjälpa oss att sätta budgeten för 2012. Jag har aldrig suttit med när de har justerat prognos eller lagt budget. Så det var rätt så intressant. Men jobbigt, mycket siffror är det =). Tar lite längre tid för mig att hänga med för de far fram och tillbaka bland siffrorna...

Efter fikat hann jag med att köra juli månads fakturering.

När den var klar så gick jag in och fortsatte lyssna på när de höll på att lägga det sista vid budgeten.


På eftermiddagen körde jag fram statistik som ska med en rapport som ska lämnas vidare.


Körde till stallet efter vi ätit, varken jag eller Moa red, vilodag. Jag hostar fortfarande en del på nätterna vilket gör att jag är helt slut på eftermiddagarna.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards