En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 22 augusti 2011 22:45

Skjutsade Moa till Gon på morgonen

Jättetrött, fick bara 3,5 timmars sömn på natten. Hostade hela tiden i 3 timmar.


Hade möte på eftermiddagen och det var rätt jobbigt eftersom jag var så trött. Och så hostattackerna bara kommer hela tiden...

Efter jobb så åkte Johan och Moa till stadium i stan. För att leta efter Easytone-skorna som hon vill ha. Och äntligen hittade hon dem som hon ville ha =)

Jag blev kvar hemma och vilade en stund i soffan.

När de kom hem så åkte jag och Moa till stallet. Det var så vindstilla och fint väder så vi red ut på fälten. Seline hade ont när hon travade, men hon är så ivrig på fälten så jag provade att galoppera lite, och det gick bättre, men jag kan ju inte galoppera hela tiden... hon har nog ont även då, men det glömmer hon bort!

Vi red över fältet bakom stallet upp mot frisör, förbi Åsa och suragubben och hem på stora vägen. Bellino var jätteduktig =) Han bryr sig inte om någonting som han borde vara rädd för =)

Johan var i Billesholm under tiden och hjälpte till att byta fönster. Sen körde han på en fotorunda och lite senare hade han jobb en stund på kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards