En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 augusti 2011 21:45

Redan idag var det jobbigt att komma upp... bara tredje dagen, men usch så tufft!

Fick skjuts idag också, det är ju rätt skönt att slippa ta bussen på morgonen.

Johan körde Moa och My till hundskolan, idag var det agility och det hade gått bra. My var lite trött och okoncentrerad vissa stunder, men hon är ju fortfarande bebis så hon får tycka det blir för mycket ibland =)

Moa var i alla fall jättenöjd med henne. De somnade gott i soffan efter Johan hämtat hem dem =)

Patricia gjorde inte mycket på dagen, satt och pluggade körkort och lite sånt.

Det är mycket prat på jobb nu, vad händer i framtiden och såna funderingar.... många som har väldigt mycket funderingar och jag blev utsedd till Helsingborgs kurator... nä skoja bara, men jag fick höra mycket... Skönt att de flesta är tillbaka nästa vecka så vi kommer iordning igen.

Till hagen och kollade Seline.. tror hon vilade, för jag orkade inte rida och jag tror inte Patricia orkade pga hennes förkylning. Hon har även fått så ont i magen och ryggen. Tror det beror på den envisa hostan hon har.

Moa red och fixade med Bellino som vanligt! My gillar att vara i stallet så hon är ett självklart kort där =)


 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards