En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 augusti 2011 22:30

Var i stallet och Moa hoppade Bellino för att se hur högt hon vågar hoppa på pay and ride på Månsgård imorgon. Jag har anmält till 40 cm och det hoppade hon med goda mått idag.

         
Jag gick och hämtade och fixade till Seline. Moa ville rida henne och när hon ridit en stund frågade jag om hon ville hoppa lite och ja varför inte =). Hon har nog inte hoppat Seline sen tidigt i våras. Hon hoppade ca 70 cm med seline.

     Patricia och Anton var i Ring knutstorp och kollade bilar - ferrari tror jag.. sen skulle de en runda till Bjuv, hinna packa, åka och handla lite.. De var med kompisar på Haket och åt eftermiddag/kväll.

Vi åkte hem och åt lite snabbt och sen in till stan för att kolla crusingen av de gamla bilarna som skulle köra genom stan efter träffen i Bjuv.

Tyvärr så kom det inte så många av de gamla bilarna, men många sportbilar och volvo i olika utförande.

Här kom nån vi känner =)


En minipolisbil =D

 

     

   

Patricia vill ha!! De fick 10 kr av Johan för att bränna däck,,,och vi fick vad det var värt för 10 kr... typ ett tryck på gaspedalen =D

   

 

Här sitter de i kedja =)

    

Patricia vill ha!!!

 

Jag vill ha!!! 

   

 

Rätt häftig faktiskt!

 

     

Nygifta... hade massa burkar som skramlade efter dem =)

 

   

Polis, polis potatis...

   

Hem och sa hej då till Patricia och Anton som skulle sova i Gantofta eller kanske bara vila innan de skulle bli skjutsade kl 3 till sturup för att ta flyget kl 6 till Turkiet där de ska vara i 2 veckor.


Sen var det lugnt resten av kvällen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards