En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 juni 2009 21:37

Här kommer äntligen fotona som jag lovade från Moas hoppträning

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 3 juni 2009 21:04

från + 26 till + 13 är stor skillnad, brrr, totalt genomfrusen hela dagen.

Körde och lämna Moa hos Gon på morgonen.

Flöt på bra på jobb, nästan inga telefonsamtal på hela dagen. Det är så skönt när cheferna är borta några dagar. Man får mycket gjort. Inte för att de ställer några höga krav, men de vill ha mig tillgänglig på ett annat sätt.

På kvällen körde vi Moa till Viarp för hon skulle ha teori, men som vanligt var den inställd.

Jag var i stallet och fixade markskötseln under tiden och Johan var i Borgen och fotade under tiden.

Sen körde vi till Viarp med laddade kameror och videokamera.

Foto kommer lite senare. Just när jag sitter och skriver så är Johan ute och fotar och har minneskortet med de fotona i sin kamera.

Idag hade de hoppträning och det var Moas sista gång för den här terminen i den här gruppen. Ska förhoppningsvis kunna rida igen i någon annan grupp.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards