En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 juni 2009 16:44

Kom faktiskt till jobb i tid för en gång skull,...

Det är fint väder men blåser och det blåser, jag förstår inte att det kan blåsa så mycket hela tiden. Jag kan inte påminna mig om att det brukar blåsa så här mycket vid den här tiden på året, inte ens i skåne!..

Moa och Rebecka tog bussen till skolan för att hämta ut vår vinst från Resultatlotterna. Vi vann minsann på den sista lotten, men så hade ju tjejerna slutat skolan så därför fick Moa åka och hämta dem från skolan.

När de kom hem så var det stranden som lockade. Ska de hålla på så hela sommaren så kommer de  bli som pepparkakor =)

Patricia och Anton körde till väla och handlade lite kläder till Anton.

När vi sen kom hem så körde Johan mig till stallet och själv körde han och tvättade och fixa med bilen. Ratten gnäller så fort man svänger så han försökte smörja upp den.

Jag och Monica red ut en rätt så rejäl runda och det var så himla skönt väder. Molningt, men såå varmt och skönt.

Jag cyklade hem och hade världens medvind så det gick minsann hur fort som helst att komma hem.

Under tiden jag och Monica red ut så blev Johan inringd på jobb, för han som hade jouren klarade inte av jobbet själv, var nåt fel på brandlarmet. Moa följde med eftersom hon tycker att det är intressant. Och när de kom till jobb så stod där 3 st brandbilar och massor av brandmän. Men som tur var så hade det  bara varit falsklarm.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards