En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 juni 2009 21:22

Sovmorgon och kan inte sova.... sååå irriterande!! Vaknade av att grannens tvättmaskin centrifugera så jag trodde att den skulle hoppa in genom sovrumsvägen. Sen vevade de ut markisen, slog i dörren när de var klara.. suck! Somnade om en stund till och vaknar av att kroppen har ont överallt. Alltså har jag varit till sängs för länge. Upp och slappa i soffan istället. Johan körde till kondiset och köpte goa bullar.

Satt på nätet och letade efter någonstans där vi kanske kan hyra stuga i sommar.

Moa var med Michelle under dagen. De satt och tittade på tv och spelade spel.

Johan fixade med bygget och jag hjälpte honom att måla lite brädor.

Körde upp till hagen och red ut en runda med Mia. Var ute i dryga timmen. Hästarna är rätt slöa för de är så fulla med gräs.

När jag kom hem så hade Moa gått till Rebecca och Johan satt och kollade efter stugor. Patricia var hemma hos Anton och kollade film på kvällen.

Johan kollar varför fläkten inte fungerar i bilen. Den vill inte gå igång när man står still och kylan är på.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards