En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 juni 2009 22:15

Imorgon lördag den 6/6 så ska Moa tävla med lilla Blomberg i hoppning. De ska hoppa 60 cm.

Tävlingen startar kl 9.20 ca, men Moa tävlar nog inte förens vid 12-tiden kanske, tror inte det blir tidigare i alla fall. Om någon är intresserad av att komma och kolla henne så ring mig gärna så kan jag svara lite närmare när vi är på plats ungefär hur dags hon ska hoppa.

Hon hade tyckt det vore jättekul om någon har tid och lust att komma och se på henne=)

www.vkrk.se

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 juni 2009 22:08

Söndag den 7 juni kl 15.15 spelar Patricias musikprofil på stora europascen på Sundstorget.

Ni som missade när de spelade på The Tivoli kom och se dem här istället. De kommer att spela 8 låtar och ni kommer nog inte bli besvikna.


http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=71918&epslanguage=SV



Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 juni 2009 21:41

Då var den här veckan slut, igen!

Hade mina 2 st sista deadliner idag för maj månad. Då är det bara att börja om från början igen!!

Patricia åkte med till skolan idag också. Men inte Moa som har sovmorgon...

Kände mig väldigt nöjd när jag gick hem idag för jag hade hunnit med allt jag skulle och jag behövde inte ens jobba över. Det är en seger.


Det som var krångligt idag är att jag och Olof har jagat som galningar för att få tag på avmaskningsmedel till våra kära hästar. Vi lyckades till slut, men många samtal blev det under dagen.


Körde upp till stallet och avmaskade hästarna med avmaskningsmedel som Olof lyckats få ut på recept.

Red inte idag, för jag var så jättetrött och fått ännu ondare i halsen på höger sida. Vet inte om halskörteln är lite svullen, alldeles öm i alla fall och det strålar ut i hals, käke, haka och öra. Samma som jag hade i vintras/våras. Fattar inte vad det är. Gör ju inte ont i halsen när jag sväljer utan bara om jag vrider på huvudet. Då känns det som att man nästa skulle ha halsfluss eller nåt.

Så jag körde hem och slöade i soffan och försökte uppdatera mig. Har ju varit jätteslarvig med bloggen. Och det var väldigt svårt att komma ihåg allt som hänt i veckan. Kanske jag kompletterar senare när jag kommer på vad som egentligen hände *=).

Foto kommer som sagt när jag fått bilderna till min data.

Nu ska jag natta Moa

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards