En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 juni 2009 21:29

Moa och Michelle sov minsann hela natten i tältet. Vi sa till dem när vi körde iväg vid 7 tiden och då var de jätte trötta och somnade om.

De var på stranden under dagen och badade. De hade Patricia och Anton också varit, eller Anton var där ett tag sen lockade nog moppen och mek mer. Patricia var kvar på stranden med Heidi (Antons lillasyster).

Inga chefer på jobb och vad man får mycket gjort. Det är såå skönt. Och idag har jag faktiskt inte haft några problem med mina öron. Det var så skönt när jag vaknade och kände att allt var som det ska....

Idag har det var mellan 25-28 grader och blåsigt förstås.

Vi åkte upp till affären för att hämta Johans objektiv som äntligen var färdigt. Sen hem och byta om och ladda min telefon med en talbok, för jag skulle cykla till hagen. Johan monterade på cykeldatorn så att jag nu ska kunna se hur långt och fort jag cyklar.

Tyvärr så visade den inte riktigt rätt när det gäller avståndet, men det sa Johan att det kanske inte blev rätt så han får nog hjälpa mig att fixa till det. Under tiden jag var i hagen så körde Johan till Glumslövs backar och fotade. Var ju tvungen att prova objektivet.

Nu ska vi snart ner och bada..... Eller ja Moa och Rebecca ska bada och jag hejar på!!! Och fota lite kan jag ju göra förstås.

Försöker lura med Patricia och Anton, men det verkar som att de hoppar över.

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 juni 2009 16:57

Dopp i havet kl 22.30 ca



Efter badet så frös de rätt ordentligt, för det var väldigt kallt uppe i luften.

 



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards