En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 juni 2009 21:57

Så trött, men har faktiskt nästan kunnat sova hela natten utan att ha haft så grymt ont i halsen.

Moa har fått en jätteblåsa i kinden som har spruckit och som svider riktigt mycket nu. Men idag verkade det som att hon inte hade så ont som igår.

Tjejerna hade studiedag och Moa bara slöade hela dagen, spelade lite PS 2 och kollade tv.

Patricia och Anton var i stan och köpte ett USB till Patricia och sen körde de till väla.

På vägen hem någonstans så tappade Patricia sin plånbok med körkort, id-kort, minuten och presentkort från väla. Hon och Anton körde och letade efter den men kunde inte hitta den.

Johan körde en runda på kvällen och letade också, men det är ju hur svårt som helst att hitta den.

Så det blev att spärra kort och polisanmäla.

Nu ska man då hitta var man fixar ny körkort till moppe. Har ingen aning, men man kan väl goggla som man gör om allt annat =).

Jag var på utbildning under förmiddagen, sista dagen, äntligen. Då kanske man kan få jobba lite igen.

Jag gick hem vid 15.30 för jag skulle köra Moa och Seline till Viarp där hon skulle rida igen i sin gamla grupp. De hade gympkhana och det gick hur bra som helst trots att hon hade stora Seline.

På kvällen så färgade vi håret på Patricia igen, vi började bleka det igår och det blev inte vit utan oranget som vanligt!!!

Men ikväll så blev det nog riktigt bra tror vi. Ska bli spännade att se imorgon i dagsljus.

Jag och Moa slingade oss lite. Jag färgade mitt igår, men det blev absolut ingen skillnad, inte ens de "härliga" grå stråna försvann. Lönt....!!!

Johan stack ut och fota på kvällen, för det klarnade upp och slutade nästa helt att blåsa.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards