En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 16 juni 2009 23:25

Johan körde Moa till skolan för de skulle vara där kl 8.30 Patricia och Naemi skulle vara där kl 8.45


Äntligen fick jag ett kort där de kunde stå stilla en stund

 


Jag trodde jag skulle hinna in i Moas klassrum innan de skulle ställa upp ute på skolgården, men det hann jag inte. Solen tittade minsann fram i 5 minuter,men sen var det molningt, men inte så kallt.

Moa fick ha sin tröja på sig för hon frös nog lite ändå.

Mormor och morfar kom och tittade också. Det är kul när även någon annan i familjen kommer. Det syns på tjejerna även om de inte jublar.. Det är lite försiktiga med det =)

Sen skulle de få fotas när skolavslutningen var över, men det är inte helt lätt när folk går ända fram för att fota. Men något fick jag.

Tjejligan som mer eller mindre har hållt ihop sen 6;an 


När det var klart så skulle niorna träffas i matsalen för att få sina betyg och lite sånt. Lärarna sjöng samma sång som kvällen innan för dem. Rätt roligt för de hade satt in allas namn i 2 sånger.


Moa följde med Emma hem och vi körde till jobb där ett mötet höll på för fullt. Efter mötet var det sill och potatis, och jordgubbar förstås. Sen skulle man försöka arbeta efter det. Hur lätt blir det då.

Johan körde och hämtade Moa hos Emma för att sen komma och hämta mig så att vi kunde köra till väla för att köpa present till Patricia.

Inne på väla möte vi Björn och Michaela. Gick runt i lite olika affärer för att hitta någon present. Shit så svårt...

Sen kom Linn och Cornelia och vi hade sällskap med dem in på IKEA. Och där hittade vi först en spegel (helkropp) och sen ramar till foton som hon vill skriva ut.

På vägen hem skulle vi köpa lite dricka och annat som behövdes till kalaset.

Och när vi gick på Maxi hittade vi ett påslakanset till Patricia och en mascara.

Hem och fixa till lite så att det inte skulle se för hemskt ut till imorgon. Jag strök i 2 timmar, jippie så kul det är!! NOT!!!!

Johan klippte gräs och plockade undan från bygget.

Vid 23 tiden var det äntligen kväll!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards