En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 juni 2009 16:58

Jag cyklade till stallet och Johan skjutsade Patricia innan han skulle till Rusta och köpa färg.

Patricia red för första gången på 7 veckor och det gick bra.

När vi skulle hem så var vi klara innan Johan så Patricia tog cykeln och cyklade hem medans jag började gå. Johan hämtade upp mig vid Vallåkra skolan.

Hem och fixa till för brorsan med familj skulle komma och grilla. Mamma ringde och undrade vad vi gjorde, så vi bjöd hem dem också. Så alla kom vid 3-4 tiden och vi grillade lite kött och åt äppelkaka till efterrätt.

Idag har det varit varmt och skönt, till och med nästa vindstilla. Härligt.!!

När de kört hem så stack Johan iväg och köpte lite bröd och jordgubbar för att sen köra och fota i glumslövs backar. Jag satt på uteplatsen och läste. Det var välidgt skönt att bara sitta och slappa. Händer inte så ofta längre.

Moa var med Rebecca på KG vid affären och spelade fotboll i stort sett hela dagen.

Patricia och Anton gick ner och badade när vi kom hem från stallet. Var inte helt varmt!!! brrrr...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards