En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 juni 2009 22:35

Körde och lämna Moa och Vicky på skolan innan jag körde till jobb.

Fick väl inte riktigt gjort vad jag hade tänkt för jag blev inkallad på ett möte på eftermiddagen.

När jag kom hem som så satt Patricia och Naemi i soffan och åt chokladpudding. Duktigt sugen jag blev, kunde inte stå emot, så jag åt lite...

Körde hem och bytte om för vi skulle upp till stallet för att släppa ut hästarna.

Alla ville följa med trots att det aldrig regnat så mycket som idag. Det är ju sååå typiskt, bara för att vi äntligen skulle få släppa ut våra hästar på bete. Så vi blev blöta,,,, JA!!!


Efter att vi släppt ut de galna djuren så körde vi till väla för att hitta ett par promenadskor till Moa eftersom hon ska ut och vandra med klassen imorgon.

Patricia och Naemi hittade avslutningsskor också. Jättefina högklackade skor. De gick med dem på kvällen för att tränade hur de skulle gå. Det är ju inte helt lätt.

När vi köpt skorna så åkte vi hem till mormor och morfar och fikade en liten stund.

Under tiden körde Johan och handlade kinamat till tjejerna. De var sugna på det på kvällen.

Medans de åt så körde jag och Johan till Maxi och köpte matsäck till Moa.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards