En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 5 februari 2010 22:00

Skönt att ha haft en ledig dag så idag kändes det som måndag... nästan!

Allmänt grått och trist och det ligger på 0:an, alltså töar väl snön bort.


Vi var verkligen inte många som jobbade på kontoret och inte på verkstäderna heller tror jag. Telefonen var så tyst hela dagen.

Fick undan mycket av leverantörsfakturorna och även arbetsordrar, känns bra inför måndagen.


På middagen körde vi till Hööks och köpte en tolksele för förhoppningsvis så håller sig snön så att vi kan tolka några gånger till. Köpte även fleecevantar till Patricia och Moa. De fryser alltid om fingrarna när de är i stallet så kanske dessa värmer lite bättre.


Patricia var nere och tränade och åkte med oss hem på eftermiddagen. Moa och Gon var hemma hos oss redan.


Jag och Johan körde nästan direkt vi kommit hem. Jag fick skjuts till stallet, hade hand om Magina också. Hade egentligen tänkt rida, men det blåste svinkallt, så jag ångrade mig snabbt.

Johan körde och skulle fota lite, men det var så mycket snö överallt så det var svårt att parkera någonstans. När han var klart körde han och handlade lite och kom sen och hämtade mig. Då var jag genomfrusen eftersom jag inte tog några termobyxor, tog bara överdragsbyxor. Kändes inte så kallt tyckte jag.


På kvällen käkade vi pizza. Patricia och Anton körde till väla på moppe sen körde de till kinarestaurangen i stan och käkade.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards