En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 februari 2010 14:08

Sover gott nu när jag proppar i mig massor av värktabletter. Känns inte bra att behöva göra det, men jag vill gärna lyckas sova en hel natt. Och i natt har jag gjort det.


Dagen gick undan, men så fick jag faktiskt gjort en hel del bra grejer, känns det som . Nöjd när jag gick hem i alla fall.


Är förvisso rätt så trött/se, antagligen för att jag har infektionen i tanden.


Körde hem och började bre mackor till Johan och Moa. Under tiden hämtade Johan Moa som var på Viktoriahuset (fritidsgård). Hon var på ett kulturmöte och för att hon var med så fick hon presentkort på bio för 200 kr.


De kom hem och Moa bytte om i full fart, och sen i väg. Hon åt mackorna i bilen. Vi blev lämnade i Viarp. Moa hade teori och jag kollade lektionen innan Moas lektion.

Johan körde upp till Frida och Johan och hjälpte dem med deras diskmaskin som slutat fungera. Den blev utdömd, så det blir till att köpa en ny.


Sen körde Johan till Bårslöv för att hämta Patricia och Anton. De tyckte att det blev för kallt att köra moppe till oss. De kom och hämtade oss i viarp, hem och tog det lugnt.

Moa klagade på att hon var väldigt trött. Hon åt en panpizza och gick sen och la sig.

Patricia och Anton gick och la sig tidigt även denna kväll.

Anton hade hjälpt flyttkillarna på morgonen och sen hjälpt till när allt var på plats i Bårslöv. Han var rätt så trött ikväll också.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards