En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 februari 2010 14:00

Lämnade Moa hos Gon på vägen till jobb.

Idag skulle jag på administrationsmöte i lund och det visade sig att även Johan skulle på möte i lund. Och konstigt nog samma tid som jag, så vi kunde faktiskt samköra. Det är väldigt ovanligt. Oftast så slår det på någon timme på ena eller andra hållet. Så vi brukar alltid få boka 2 bilar när vi ska till lund.


När jag kom tillbaka så var det rensa mailen och posten som gällde, sen var det tid att gå hem. Var ju inte tillbaka förens kl halv 2 och då hinner man inte med mycket.


Moa följde med till viarp och hade fått gå runt med Love halva lektionen, för ryttaren hade blivit sjuk och fick åka hem.


Anton skulle hämta Patricia på skolan, men när han nästan var framme kom han på vad det var han hade glömt hemma. Hjälmen till Patricia, så det var bara att köra hem igen och Patricia fick ta bussen.

När hon kom hem stack hon upp till Anton och hjälpte dem att packa för imorgon kommer flyttbilen.

De var väldigt trötta på kvällen så kl 21 var de i säng.


Jag är rätt så trött så jag orkade inte rida idag heller. Frida hade 3 st hästar som hon skulle mocka till och samtidigt ha Malte i stallet. Så jag hjälpte henne att mocka en box.

Johan tvättade bilen in och utvändigt under tiden jag var i stallet. När han kom upp och hämtade mig så ville Frida att han skulle kolla deras diskmaskin.

På väg hem så körde vi till maxi för att köpa bröd.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards