En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 1 oktober 2009 21:23

Jag körde Moa och Vicky till skolan och sen körde jag Patricia till djursjukhuset där hon skulle vara på förmiddagen.

Idag var det riktigt höstväder när vi vaknade så jag tyckte inte att Patricia skulle köra moppe, med risk att de skulle köra omkull. Det har blåst, regnat, haglat och varit sol om varannat hela dagen. Ca 10 grader varmt på dagen och på kvällen ca 5 grader.


Då gick Johan av jouren, men det är snart dags igen. Att ha det var femte vecka är tajt och nu har vi fått reda på att det kanske blir var fjärde vecka.


Dagen bara försvann i ett nafs. Förstår inte var tiden tar vägen.


På vägen hem körde vi till Biltema och köpte nya backspeglar till Patricias moppe. Sen blev jag supersugen på kanelbullar så vi körde inom Statoil vid Berga. De sålde 10 kanelbullar för 50 kr. Det var väldigt billigt och så var de alldeles nybakade.... mmmm bara tänk er hur gott det luktade.... och smakade =)


Patricia och Anton x2 var på väla och shoppade.


Jag och Moa körde till stallet och körde marktjänst för vi tyckte vädret var emot oss. Men när vi nästa var klara så var det förvisso inte mer än 5 grader varmt, men vindstilla och nästan fullmåne.


När vi kom hem så hade Patricia och Anton intagit sängläge där de låg och kollade "på andra sidan häcken". De är nog lika trötta som oss andra.


Moa och jag pluggade glosor när vi kom hem och det gick bra. Sen var vi så trötta och gick och la oss.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards