En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 2 oktober 2009 22:13

Johan hade sin frifredag idag efter att haft jour en vecka. Lyxigt!! Jag skulle också kunna tänka mig vara ledig var 5;e fredag...

Vi kände oss båda lite småhängiga idag. Johan lite småförkyld och jag början till ont i halsen.


Johan körde mig till jobb för att sen hem och hämta Moa och skjutsade sen henne och Vicky till skolan.


Patricia gick upp väldigt sent idag så hon fick springa till bussen med frukosten i handen. Ja ja så är det när man inte går upp i tid.


Kändes väldigt lugnt på jobb idag, har att göra, men det var inte mycket folk och då blir det väldig lugn och ro. ARBETSRO!!!


Johan hämtade mig när jag slutade, hem och åt pizza och kebab. Vidare upp till stallet. Moa skulle rida så hon fixade Seline och jag marktjänsten. Johan stack ut och fotade och handlade under tiden.


    

När han kom och hämtade oss så bytte han stödhjulet på släpet. Det hade blivit punktering på däcket, hur nu det har gått till. Så innan han hämtade mig på jobb så hade han varit på Biltema och köpt ett nytt ej uppblåsbart hjul. Lika som vi haft innan. Tror att det är bättre.


Hem och där satt Patricia och Anton, proppmätta... de hade fått i sig sin pizza. Sen kom Anton2 och de fikade lite, sen stack de ut och ja sen vet jag inte mer. Mest troligt är de ute och kör rundor med Epan och hänger bland kompisar. Som tonåringar gör helt enkelt...


Fick precis reda på att Patricia hade alla rätt på sitt första kemiprov.

Moa hade alla rätt på sitt engelska glossförhör i förra veckan och även sitt mattetest.

Hur det känns att vara förälder till "såna" barn??? Ja vad ska man säga???Flört

NÖJD!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards