En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 oktober 2009 21:22

La mig väldigt tidigt igår och ändå när jag vaknade imorse så var jag hur trött som helst.

Det verkade som vi allihopa var trötta imorse, det var väldigt trögt, men vi kom till rätt plats i rätt tid.


Fick inte gjort något av det som skulle göras på jobb idag, men massa annat smågrejs.


Vi hämtade Moa hos Gon på vägen hem. Käkade lite och sen cyklade jag till stallet. Johan och Moa kom upp lite senare efter att de ätit lite. Moa ville rida en stund.

Moa hann plugga lite matte innan vi skulle till stallet.


Johan skulle köra och fota, men det började småregna så han hoppade över det. Han körde och postade brevet till försäkringsbolaget gällande Patricias moppeolycka. De skickade hem en utbetalning i förra veckan, men det var långt ifrån vad kostnaden varit för alla saker. Det är ju så att både jacka och ridbyxorna är nästan helt nya.


Johan hämtade oss i stallet och jag ville inte cykla hem för det började bli rätt så kallt i luften och jag vet att jag får så himla ont i halsen då och det är ju lite onödigt.

När vi kom hem så fixade Moa det sista på projekt Öga. Ska lämnas in imorgon i skolan. Blev jättefint det hon har målat och skrivit om ögat.


Patricia och Anton och en kompis fixade med Antons epa som han har tänkt att sälja.

När den var klar körde de till Skopunkten och köpte stövlar till Patricia och skor till Anton. De var väldigt nöjda med sina köp.


Lizas pappa Johan kom och lämnade papprena gällande flygresan på fredag. Lite tider och så. Han hade även ringt och kollat med norrland så att det var ok att de kommer upp på fredag. Och de var så välkomna. Spännande!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards