En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 oktober 2009 22:45

Lämnade Moa hos Gon...

Patricia har börjat åka buss nu, tycker det är för blött och kallt att köra moppe. Känns nog rätt ok, eftersom det har blåst rätt mycket och det blir ju halt med alla löv som ligger överallt.


Då var det upp snabbt på kontoret och hämta nya papper för nytt möte i lund på förmiddagen. Idag var det träff med alla adminstratörer igen, samt lite personalsamordnare, affärsområdeschefen och ekonomerna.


Tillbaka till helsingborg och trött i huvudet efter mötet. Att ens försöka göra nåt vettigt efter möte, det fungerar verkligen inte för mig. Det är en sak att vara på möte "hemma" för då är man snabbt på rummet igen, men när man ska köra ca 1 timme efter mötet och sen försöka sig på att skärpa till sig igen. Det har jag väldigt svårt för. Att jag får saker gjorda, ja det får jag, men inte det jag hade tänkt.


Patricia skulle på återbesök hos tandläkare på väla så jag körde henne dit, tillbaka till jobb och hämta Johan. Hem och bytte om, sen stack jag och Patricia upp till stallet. Vi skulle få hjälp av Frida att löshoppa Seline.

Moa var hos Michelle under eftermiddag och kväll.


Precis när vi var klara med löshoppningen så öppnade sig himlen och det började verkligen storma i ca 30 minuter sen lugnade det ner sig igen.

Det började regna tidigare i rydebäck och då hade Moa och Miche varit ute och gått. De fick springa hem och de blev totalt genomvåta.


Senare på kvällen så började det blåsa upp igen.


Johan, Moa och Patricia körde till Maxi och köpte hårfärg till Patricia. När de kom hem så färgade vi hennes hår. Skulle vara mahogny, men det blev mest brunt faktiskt, med lite rött i. Det blev bra.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards