En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 23 oktober 2009 13:45

Moa åkte med oss på morgonen för att ha sälle med Gon på morgonen.


Patricia hade tagit ledigt ffrån skolan för att packa och komma iordning inför resan till Lycksele vid middagstid.

Lizas pappa skulle köra dem till Ängelholms flygplats. De skulle inom helsingborg och hämta upp Evelina och sen till ängelholm. Flyget skulle lyfta kl 12.55 och vara framme i stockholm 1 timme senare. Sen var det vänta 1 timme där innan flyget lyfte och landade i Umeå ytterliggare 1 timme senare.

Väl i Umeå skulle Evelinas pappa komma och hämta dem för att sen köra ut till deras jaktstuga där de skulle sova över natten i alla fall.


Dagen var lång och seg på jobb. Trots att jag fick vara på jobb hela dagen utan massa möten och annat som störde mig. Fick gjort några bra saker, men inte tillräckligt mycket bra saker.

Har haft ont i huvudet nu i 2 dagar och det beror nog på att jag har ont i nacken.


Och ingen träningsvärk har jag inte från gårdagens islandshästridning. Jag trodde jag skulle känna något, men absolut inget.


Johan ska jobba tidigt imorgon så han tog med jobbebil hem. Jag körde upp till Gustavslund och hämtade 2 säckar havre som Marie beställt.

Marie kom så vi stod och snackade ett tag, sen körde jag vidare till stallet och mockade till Seline och Odessa. Malin håller på att packa för nu ska hon till Hong kong i 1 vecka och jag ska hjälpa henne under tiden.


Moa och Gon var hemma hos Miche en stund på eftermiddagen, men när jag kom hem så hade de kommit hem.

Johan körde iväg och köpte pizza och kebab till kvällsmat.

Gon skulle sova över här, så jag bäddade upp i Patricias säng, så de gick in och la sig där och kollade färdigt på Idol och nåt annat, så de slocknade väl vid 23.30 tiden, trodde de.

Sen var det kväll, satt och slöade framför tv:n.


Fick sms av Patricia att allt gått bra med flyget och att de blivit hämtade av Evelinas pappa vid 16-tiden och att de kommit fram till stugan. Det var snöblask när de kom till umeå, men i stugan låg det lite mer snö. Var inte jätte kallt.

Hon har lovat att fota och om det finns bredband kommer hon att lägga upp bilder på bloggen, men hon var inte säker på att de hade bredband hos Evelina.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards