En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 oktober 2009 21:05

Johan gick upp kl 4.30 för han skulle in och jobba kl 5.30 och innan det skulle han ha hämtat upp 4 st på vägen.

Jag somnade om efter någon timme, varför ska det vara så svårt att somna om när man kan????!!!!!

Drömde en massa konstiga saker om att våran bil som plötsligt var vit, åkte iväg utan att någon satt i den, när den rullade iväg hade den släpet med sig, men när den körde av vägen så var släpet inte kvar. Att jag blev indragen i ett inbrott när jag cyklade efter bilen som körde utan förare, jag skulle hämta ut massa kläder från ett hus??!!!, och att en polis som kom till inbrotten berättade att en klasskompis till Moa var gravid???? Hur kan man få ihop detta i en enda dröm?? Finns absolut inget sammanhang, men puls hade jag när jag vaknade kan jag säga. OCh den har förföljt mig hela dagen. Någon som kan tolka drömmar, i så fall vet jag veta vad som händer i mitt liv just nu Obestämd.

Att det har varit rörigt hela veckan det är helt klart. Är detta resultatet....???? Inget är ju sant!


Vaknade av att jag hade jätteont i ryggen, är väl efter allt jagande i drömmen =).

Har haft ont i ryggslutet nu i några veckor mer eller mindre. Idag har det varit mer.


Moa och Gon cyklade upp till kondiset och köpte bullar till frukost. Och när vi ätit färdigt vid 11-tiden så kom Johan hem och åt upp resterna.

Gon blev hämtad och jag och Moa satt och surfa en stund. Städade och tvättade lite medans Johan vilade middag.


Vid 15 tiden körde vi till Ryds marknad i höganäs och gick där någon timme. Moa köpte 2 par mjukis strumpor och en tavla som hon ska brodera med en nalle på.

Sen som vanligt köpte vi gräddbullar, måste man ju ha!..

Och så köpte vi varsin sillatallrik, jag och Johan med bröd och mos och Moa med bröd. Vi blev såååå mätta, men otroligt gott var det.


På vägen hem körde vi och lämnade Moa hos Miche. Hem och jag bytte om för att köra till stallet och göra mina plikter där.

Det var riktigt skönt att komma upp till stallet och få röra på sig efter den sillatallriken.


Hem och softa framför tv:n. Inget att glo på, men bara vara är rätt skönt.

Moa och Miche kom hem senare på kvällen och kollade tv. Sen körde Johan och Moa hem Miche.

Moa lånade Patricias säng i natt också. Får passa på medans hon är borta =)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards