En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 oktober 2009 21:53

Inget regn och nästan ingen storm på morgonen. Fast det började blåsa mer framåt middag, så det varade inte så länge.

Moa åkte med oss till Miatorp på morgonen, skulle hem till Gon.

Patricia tog bussen till skolan för hon skulle träffa Naemi på eftermiddagen.


Har känt mig lite seg och hängig idag igen. Undrar vad det är som står i min kropp som inte vill ut riktigt.

Moa och Patricia låter lite som i målbrottet i rösterna just nu. Lite hesa och risiga. Men verkar ändå pigga.


När vi kom hem så var Patricia, Naemi och Moa hemma.


Johan körde mig till stallet och körde själv och fotade lite och körde sen vidare till IKEA och köpte en ny tavelram till Patricia. Sen körde han inom Maxi och handlade lite innan han hämtade upp mig i stallet.


Hem och gjorde ingenting. Orkar verkligen inte ta tag i något för tillfället.

Bättre att bli sjuk och sen må bra... detta tar bara på krafterna. Har känt mig halvhängig i snart 3 veckor.




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards