En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 21 oktober 2009 14:15

Jag fick låna bilen med slitna däck, men så farliga var de inte utan det gick.

Så jag satt i samtal med mannen som hållt utbildningen och han visade mig några bra knep och bl a hur man kan utnyttja outlook till mer än att bara skicka och svara på mail. Så nu kan jag vara lite mer effektiv i mitt arbete. Kändes faktiskt bra!

Hem och lämnade bilen, stack till banken och hämtade ut pengarna från försäkringsbolaget.

Iväg och käkade och sen lite jobb innan man skulle hem.


Körde Moa till viarp där hon skulle skriva prov för Ryttarmärke 2. Under tiden körde jag till stallet och mockade och fixade till Seline. Fixade även till Odessa eftersom Malin fortfarande inte mår bra. Hoppas att hon hinner bli bra innan hon ska resa på lördag.


Till viarp och kollade när Moa red på Blomberg. Moa var inte riktigt på humör och blev lätt irriterad när det inte gick som det skulle. Hon var nog rätt trött och börjar bli förkyld så det blev allmänt jobbigt. ÄVen när det gick bra så var hon inte nöjd. Rackarns unge! Hon är så duktig, men vill att allt ska gå bra med en gång.


Sen körde vi hem på 2 hjul för att hinna se Bonde söker fru!

Nu var det kväller!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards