En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 oktober 2009 13:48

Moa hade bestämt med Gon och Alice att de skulle till väla tillsammans med Alice mamma. Så efter frukosten så körde Johan henne till Gon. Sen skulle de gå från Gon till Alice.

Patricia och Anton skulle också till väla. Patricia och Moa skulle kolla efter någon höstsko som de kan ha tillsammans. De har ju lika stora fötter (nästan) så de använder varandras skor nu. De tycker att det är väldigt smidigt.


Efter Johan kört Moa så stack han iväg mot Ekeby för att fota.


Jag tvättade och gick och småplockade en stund. Sen tog jag cykeln och cyklade 1½ mil på 40 minuter runt rydebäck och råå och gantofta. Såg inte ut att blåsa så mycket, men det gjorde det!!!! Började med väldig motvind och sen var det väldig medvind... Känns i vilket fall väldigt skönt efteråt.


Körde till stallet för att köra vidare till Sibirien, vi var från början 4 st som skulle åka, men det blev bara jag som kunde till slut. Det var halta hästar och lite annat som strulade så det blev som det blev. Jag kände inte för att köra till sibirien själv så jag ångrade jag mig och körde till Bruces istället och red runt där i nästan 1 timme.


På vägen hem från stallet hämtade jag Moa hos Gon där hon varit hela dagen.

När vi kom hem så blev det en varm dusch och sen massor med mat.

Patricia och Anton kom hem och åt och kollade tv en stund, sen stack de hem till Anton igen. Jag och Moa satt och slötittade på tv till ögonen gick i kors.


Moa hade köpt BjörnBorg trosor och nike strumpor för sin presentkort på väla. Hon hade tydligen rätt mycket pengar på dem. Hon var jättenöjd när hon visade detta.




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards