En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 oktober 2009 20:30

Vaknar med värsta huvudvärken. Gick inte ens att somna om, så det var bara att gå upp och ta tablett. Moa som sovit i Patricias säng satt med sitt nyinköpta broderi.

Jag hämta upp mina gamla broderier för att se vilka färger jag har på mina garner.

Vi förlyttade till soffan och började brodera hennes tavla. Hon fixade det bra.

Jag gick och småplockade lite och fixade med tvätten. Efter en stund var jag tvungen att sätta mig, trodde huvudet skulle gå i bitar eller nåt. Satt mig och brodera när Moa skulle vara med Miche. Efter en stund så satt jag mig och surfa på datan och kollade tv. Och det är vad jag gjort mer eller mindre under hela dagen. Har verkligen inte klarat av att göra annat.

Johan körde Moa och Miche till Karlslundsbadet. Han var tvungen att sitta kvar och passa dem eftersom de var under 18 år. Vilken gräns på ålder kan man tycka... Skulle vi sitta och passa Patricia om hon var och badade där, skulle inte tro att hon skulle vilja det om man ska vara helt ärlig.

Ja ja de var där i 2 timmar och rusade av sig lite överskottsenergi.

Jag började förbereda maten innan de kom hem, plockade vidare med tvätten och bäddade nytt i Moas säng och började dammtorka lite i hennes rum.

Sen körde vi till stallet och jag fixade Seline och Odessa. Svetten verkligen bara rann av mig, inte normalt kan jag säga. Varm och lite svettig kan jag bli, men idag rann det verkligen om mig. Johan körde och lämnade Moa hos Gon där hon skulle sova över natten. Johan körde till Maxi och handlade lite innan han hämtade mig.

Hem och tog det lugnt igen.

Så idag får det bli tidig säng så man orkar jobba imorgon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards