En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 11 oktober 2009 22:00

Vaknade skapligt tidigt. Gick och plockade lite hemma innan Johan körde mig till Viarp där jag skulle vara funktionär från kl 11 - 16 ca.

Moa skulle vara med Rebecka och Miche, fast det blev bara Miche.

Johan röjde här hemma, körde skräp till tippen.


Det blev till att kratta på ridbanan mellan 11 och 16.30 träningsvärk imorgon,,,,japp kan inte tänka mig annat. Det är ju rätt tungt att kratta på ridbanan där ponnyungarna ridit. De rider som de har snott ponnyn och gräver sig nästa ända ner i botten och det måste krattas till mellan varje häst.


Johan hämtade mig vid 17 tiden efter att vi plockat bort alla hinder och annat som står framme för tävling.

Vi körde upp till stallet direkt efter. Jag orkade inte mer än att mocka och sätta mat och fylla på vatten i hagarna.

Johan körde hem och började på maten, in i ugnen och upp för att hämta mig.

Patricia och Anton kom hem och dukade under tiden.


Moa kom hem på kvällen från Miche. Hon ringde till mig och sa att jag skulle möta henne på cykel. Jag hann inte mer än lägga på luren så var hon hemma. Jag hann inte ens ta på mig jackan. Hon var hur snabb som helst.


Nu börjar det minsann bli kallare ute. Regnade i stort sett under hela dagen. Jag höll värmen eftersom jag krattade mig igenom 5 timmar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards