En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 oktober 2009 22:19

Efter ett par sega och trötta morgnar (stavas det så???) så var vi faktiskt i tid idag. Blåste en i natt, men det hade lugnat ner sig på morgonen.

Fick undan en del gammalt skrot på jobb, känns alltid skönt efteråt. Eftermiddagen var lite seg. Jobb finns, men jag var lite för trött för att engagera mig i nåt stort, så det blev mest småplock. Ska ju också göras...


När vi skulle köra hem så var det nästan helt vindstilla så jag bestämde mig för att cykla till stallet. Johan körde och hämtade Moa som var hos Alice, sen körde han hem henne. Sen körde han och fotade i glumslövs backar.


Kändes minsann lite tungt i benen första kvarten när jag cyklade. Det var alldeles för länge sen jag cyklade nu. Mycket pga blåst, mörker och kyla. Hoppas på några fina dagar så jag kan cykla igen. Orkar inte cykla när det blåser storm.

Jag fixade 2 boxar, satt mat och red på 1½ timme i dag. Var själv i stallet så då går det fort.


Cyklade hem medans Johan och Moa fixade köpemat (nyttigt när man cyklat) ja ja, vi var sugna på sånt skräp.


Patricia hade träff med tjejerna på Ebbas under eftermiddagen. Hon och 2 tjejer till ska iväg och vara fotomodeller för en dag. De blir stylade, sminkade och fotade under 2 timmar och får ett foto som tack. Spännande!


Anton går på Stattena körskola och igår fick vi reda på att de kursat.... är väl så typiskt. Han skulle dit idag och köra och han körde dit. Han fick inte köra idag utan han får köra på måndag istället. För igår var trafikskolan helt stängd och de som skulle kört då fick köra idag istället. Men då fick han plugga teori istället. Och det är nog det han behöver först och främst. Körningen klarar han nog, kör ju epa rätt mycket. Det enda de klagar på är att han kör för sakta. Det är väl bra!?!? bättre än att han kör som en galning.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards