En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 4 november 2009 21:34

Full fart till jobb, blev lite sen på morgonen av någon konstig anledning. Gick upp i tid och rätt vad det var så var klockan alldeles för mycket. Var tvungen att vara på innan 8 då fotografen skulle komma. Vi har några nya inom företaget som skulle fotas  för hemsidan.

Jag hann trots allt...


Den här veckan har det varit massa småjobb och plock hela tiden. Får inget stort gjort. Fast idag fick jag gjort lite med projekten som jag varit efter med.


På eftermiddagen ringde min före detta arbetskamrat. Tänk att man blir så glad varje gång hon ringer. Hon har det småkämpigt med att få jobb och lite annat elände. Men ändå så låter hon så lugn och glad. Hon är en sån människa som gör att man blir glad!!!. TACK!!!


Vid fikatid på eftermiddagen kom det minsann lite snö. Det var för lite så det la sig inte på marken ens.

Det har blåst och varit verkligen svinkallt


Efter jobb körde jag direkt till stallet och gjorde det som skulle göras där.

Johan körde och hämtade Moa hos Gon.


Han fick jobb som vanligt! så jag fick köra hem om och hämta Moa och så körde vi till viarp. När hon hade teori så satt jag och kollade Patricias gamla ridgrupp. Fast idag är det bara 2 st kvar som gick i hennes grupp.


Naemi var och hälsade på Patricia idag. Så de satt och hade det allmänt mysigt i soffan kändes det som. Framförallt en annan som skulle ut i kylan igen.


Hem och käkade samtidigt som vi satt och kollade på Bonde...


Patricia hade varit hos Anton, de kom hem och gick in på hennes rum för att kolla film. De tyckte jag tittade på tråkiga saker på tv. Anton var trött, det är rätt stor skillnad att jobba mot att gå i skolan.


Idag mådde Patricia mycket bättre, mest ont i huvudet och lite i nacken. På kvällen såg hon piggare ut.

Moa klagade inte på ont i halsen idag. Imorgon är det hon som tar sprutan. Hoppas att hon inte blir dålig, så som Patricia blev.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards