En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 23 november 2009 21:39

det är inte allt som man vårdar ömt som man vill behålla så länge... Och i detta fallet så är det min fruktansvärt envisa förkylning. Sover verkligen jättedåligt pga hosta. Hostar så det känns som att huvudet ska sprängas och luftrören sprängas eller nåt sånt.

Det enda positiva är, känns det som i alla fall, att man tränar magmusklerna.=)

Så som det är nu så hostar jag och Patricia i kör. Vi är sååå trötta på det!


Moa åkte med oss på morgonen, vi släppte av henne hos Gon.

Patricia tog moppen, var 9 grader på morgonen så det gäller att passa på.

Anton körde till körskolan och körde och pluggade hela dagen. Idag hade körskolläraren sagt att han körde väldigt bra, mot förra gången att han behövde köra minst 10 ggr till. Undrar hur han vill ha det. Han ändrar sig från gång till annan tydligen.


Var rätt segt på jobb, men det går ju, fast verkligen inte fort. Fick väl gjort nästan allt som jag tänkt idag.

Det är inte så många som vill komma in till mig nu när jag är förkyld och det är bra för då får jag jobba ifred.


Johan körde till hörnan och hämtade ut kameran och nya objektivet på fikarasten.

Han stannade kvar på jobb och jobbade lite längre på kvällen.

Jag hämtade upp Moa hos Gon, hem och hämta Patricia.


Patricia och jag körde till stallet och fixade Seline. Patricia skulle träna Seline för Lisette i Frillestad kl 18, så det var full fart i stallet.

Efter en lyckad träning körde vi till stallet och lämnade av Seline.


Hem och kolla på Ullared och tog det lugnt. Moa satt och ritade en bild till sin novell. Blev jättefin.


Johan körde in till jobb för att testa kameran och nya objektivet. Han tycker inte det verkar fungera så han ville testa i bra ljus. Så nu får vi se hur det blir med det. När ska den är historian ta slut??


Fick även reda på en väldigt tråkig sak nu ikväll. Frida (som vi står hos med Seline) hennes lillasyster (30 år) fick jätte mycket hvuudvärk i lördags, åkte till helsingborgs lasarettet igår för att i natt bli skickad till lund för hon fick en hjärnblödning!!!!! Förhoppningsvis så kommer hon till helsingborg imorgon igen. 30 år och hjärnblödning!!!????


Vad är min förkylning mot hennes hjärnblödning. Så bra jag mår egentligen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards