En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 november 2009 22:00

Moa mådde bättre idag som tur var. När hon vaknade hade hon "bara" ont i huvudet och lite småförkylt. Men skolan skulle hon till i alla fall.

Johan körde mig till jobb. Och så hämtade han plåtarna till förrådet. Han hade fått hjälp av en plåtkille som är på jobb ibland.

Han hade sin jourlediga dag idag. Så han driver taxiverksamhet för familjen då =)

Körde Moa till skolan vid 9 efter att de ätit nyköpta bullar.

På eftermiddagen så önskade Patricia och Liza att Johan skulle hämta dem på skolan. Det tar ca 1 timme med bussen hem och hämtar Johan tar det 15 minuter.


De körde hem och Patricia bytte om och körde till stallet för att hoppträna för Frida. Första hoppningen på seline efter olyckan i maj.

Johan hämtade mig och lämnade mig i stallet. Hann inte se när de tränade tyvärr. Men det hade gått bra.


Johan kom till stallet och hämtade mig för att sen köra ut till billesholm och hjälpa sina föräldrar med en lampa som skulle installeras.


Patricia och Anton tog bussen in till stan och gick på kinarestaurang och åt på kvällen.

Moa var med Miche och de var ute och gick med Miches hund på kvällen tillsammans med Wilma.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards