En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 november 2009 16:53

Vaknade tidigt i morse av att min hals var genomtjock... skit, vill inte...

Patricia och Anton hostar i kapp om nätterna, så det var väl rätt så väntat.

Och jag och Anton som ska vaccinera oss på torsdag. Undra om man ska det eller om man ska vänta????


Allmänt jätterörigt är det fortfarande på jobb... Håller på att försöka strukturera upp mitt jobb IGEN!! vilket är jättesvårt eftersom jag blir störd hela tiden. Antingen av telefonen, vilken jag stänger några timmar då och då. Och sen alla dessa som står i dörren och "bara" vill fråga nåt "litet" (för dom jag, men "mycket" för mig).

Hur ska jag lära mig att säga NEJ tack, behöver inte hjälpa DIG!


Patricia var uppe i stallet och fixade allt där på eftermiddagen. Skönt för då får jag en hel kväll hemma. Kan ju faktiskt vara skönt någon gång.


Moa hade öppet hus mellan 17-19. Och vi ville ju dit och lyssna på Moa och hennes klass när de spelade. Sen kl 18 så var det information för de som ska börja 7;an och det ville vi ju vara med på. Träffa lärarna som de kommer att få.

Mormor och morfar kom också till skolan och lyssnade på Moa, sen gick de till cafeterian och fikade lite.


Sen hem för att njuta av ledig kväll! Det tackar jag för, Patricia!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards