En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 10 november 2009 22:13

Båda tjejerna tog bussen idag. Jag tyckte inte att Patricia skulle köra idag eftersom hon inte mådde så bra igårkväll. Hon mådde betydligt bättre på morgonen, men fy för om hon skulle få svimningskänsla när hon kör... ja ni förstår själva. Hon har gjort vad hon ska för flera år framåt redan!

Anton mådde också mycket bättre så han körde till praktiken.


Möte på förmiddagen, skulle vara 1 timme, men höll på nästan 2 timmar. Så det var den förmiddagen, förberedelse innan och massa uppdrag från mötet innan middag.


När vi ätit så körde jag till Patricias skola och hämtade henne och Liza som slutade kl 12 och de ville gärna hem . Om de skulle ta bussen så hade de varit hemma vid 13.30 tiden och idag hade de mycket att plugga och ville bara hem. Så jag offrade mig idag. Men det blir ingen vana.


Tillbaka till jobb och fick gjort en "tung" arbetsuppgift som jag har väntat på sen i april att få utföra och nu äntligen var allt klart för att slutföra den. Det är så trist att ligga på jobb som jag kan göra hur enkelt som helst på någon timme, men så måste man vänta på besked och en massa papper som ska fara runt halva skåne för att få det godkänt. Fast nu är det klart och jag kan strycka ytterliggare en sak från listan, pust!


Moa följde med Rebecca till viarp och kollade henne och Miche när de red. Sen åkte hon hem och pluggade. Hon fortsatte jobba i powerpoint. Kommer att bli jättebra!

Patricia hade suttit och skrivit om brott och straff på dagen som hon hade i läxa till imorgon. Hon var nöjd med sitt arbete.

Hon var nog rätt seg idag också för hon låg och slappade i soffan, är inte helt vanligt att hon ser så seg ut.


Johan och Patricia körde mig till stallet och sen körde de in till stan för att hämta en tröja som Patricia beställt via hennes dansskola (som hon inte gått i eftersom starten började med sjukdom). Förhoppningsvis kommer hon att kunna gå där till våren istället.


Efter att jag ridit åkte jag med Karin in till HFRK och kollade när Frida och Maja tränade för Jörgen.

Johan och Moa hämtade mig när det var slut.


När vi kom hem så hjälpte jag Moa lite med hennes powerpoint jobb innan hon skulle gå och lägga sig.

Patricia och Anton hade gått och lagt sig redan kl 20.15 Alltså lika trötta idag.


När Johan skulle kolla under dagen hur långt objektivet hade kommit i postens hantering så hade det försvunnit. Han ringde och frågade och de visste inte var det kunde ha tagit vägen???!!!

När han senare på kvällen gick och kollade så hade det kommit till rätta och fanns i malmö. Vilket tur!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards