En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 29 november 2009 17:47

Upp halv åtta, för jag hade morgonfodring och utsläpp av hästarna. Frida är i sälen och åker skidor så vi har ställt upp, så klart.

Min rygg kändes betydligt bättre, mest träningsvärkont. Vissa rörelser är fortfarande lite svåra, men i det stora hela mycket bättre.

Fixade och donade i stallet i ca 2 timmar, hade lovat att hjälpa till med Fridas 2 hästar idag.

Hem och duschade, sen körde vi till Rycketofta för att kolla ridstövlar till Patricia. Men det var stängt!! Har alltid varit öppet på söndagar och stängt på måndagar, men nu plötsligt så har de ändrat.

Vi körde till Hööks för att se vad de hade... inget som passade tyvärr! Men Johan hittade ett termotäcke som han tyckte att vi skulle köpa till Seline så nu har hon ett nytt brunt täcke med oranga spännen.

TIll väla för att hitta nåt till mig som jag kan ha på mig på torsdag när vi ska på julfest. Kollade även jacka till Patricia, hittade inget här heller. Är ju inte klokt vad en jacka kan kosta mycket. Hon hittade en som "bara" kostade nästa 4000!!!!


Hem och bytte om till stallkläder igen, Johan körde upp mig till stallet för jag skulle rida ut med Monica.

Sen körde Johan hem och käkade med tjejerna, Skjutsade Moa till Viarp där hon skulle träna idag igen för lucia och kadriljen.

Johan skulle köra mot tågarp och fota lite under tiden. När han kom vid Härslöv så tyckte han att bilen drog lite mycket så han hoppade ut och konstaterade att det var punktering på höger fram hjul... kul!!!

Kom och hämtade mig, skjutsade hem mig och körde sen och hämtade Moa i viarp och körde henne och Gunilla till bio som började kl 17.45


Patricia och Felicia var hemma hos oss och softade kändes det som. Vi satt och kollade tv och bara tog det lugnt.


Johan fick åka in och hjälpa jouren på jobb. Det hade börjat krångla med någon porttelefon som är viktig, så det var bara att köra in. Hämtar tjejerna på vägen hem.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards