En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 november 2009 19:00

Det är väldigt mycket på jobb nu så det blev till att jobba länge. Näst sista faktureringen i år och som alla år så händer alla ändringar till nyår så allt måste vara debiterat i år, så det är ju rätt mycket att få till.

Johan har mycket att göra på akuten som flyttade idag pga ombyggnaden. Larm som inte riktigt fungerade så han fick stanna kvar och fixa med det.


Jag körde hem och bytte om, sen till stallet och mockade och fixa med maten. Snackade lite skit med Malin.Vädret var si så där så jag kände inte för att rida, samt att jag var så sen i stallet och Johan skulle hämtas vid 21 tiden.

Seline såg inte ut att lida speciellt mycket hon heller så det fick vara.


Körde inom Maxi på vägen hem för att fylla på kylen lite.


Moa följde med Miche till viarp och kollade hennes ridning.


Jag förstår inte riktigt hur länge en förkylning kan hålla i sig. Jag hostar och fräser som att det vore första dagen fortfarande. När ska detta ta slut??? Vill bli pigg igen!!

Patricia håller fortfarande på att hosta som en tok, men hon verkar inte förkyld för övrigt.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards