En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 20 november 2009 22:15

Vaknade kl 1 i natt och kände av min arm. Som ett stort blåmärke eller träningsvärk i muskel som inte blivit använd på länge. Alltså ville jag inte ligga på den armen.

När jag vaknade på morgonen så kände jag mig ännu mer förkyld och om det beror på sprutan eller att jag bara blir mer förkyld. Sen i tisdags så har det bara blivit värre för varje dag tycker jag, så jag kanske hade blivit sämre även om jag inte fått sprutan.

Kände av i armen att jag fått sprutan, men jag kunde lätt använda armen. Har hört många som inte kan röra armen på flera dagar och absolut inte lyfta den. Men så känner jag inte.

Mår inte konstigare än en vanlig rejäl förkylning.


Moa lämnades hos Gon på morgonen. De skulle senare på eftermiddagen åka hem till oss med packning som Gon skulle ha med. Moa och Gon skulle vara barnvakt i Billeberga på eftermiddag och kväll.

Björn kom och hämtade dem på eftermiddagen.


Blev väldigt trött under dagen på jobb och lättirriterad över småsaker. Man blir ju gärna lite gnällig när man inte mår så bra.


Patricia körde upp till stallet på eftermiddagen och longerade en galen häst som var på bushumör =).

Jag körde upp och mockade och fixade med maten. Borstade även av Seline för hon hade nog slagit kullerbyttor i leran idag. Hon var helt lerig i pannan!! hur hon nu har lyckats att bli skitig så utan att ha slagit kullerbyttor kan man undra.


Hem och hålla fredag!!

Hade lite kontakt med Moa under kvällen för att stötta i lite småproblem, men de var så dukiga och fixade kusinerna helt själva. Vi hade nästan räknat med att åka ner och hjälpa till, men det behövdes inte. Och det var jag tacksam för eftersom jag var helt slut, (kanske lite feber?!)




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards