En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 6 februari 2009 23:50

Patricia var på sjukgymnastiken och fick några råd om hur hon ska bete sig i skolan. Resa sig under lektionerna mm mm. Vi kände väl att vi inte kommer så långt med detta, utan att vi gör nåt själva. Så jag föreslog att hon kanske ska besöka sjukgymnastiken i Råå för att förhoppningsvis få lite rörelser och kunna jobba på deras maskiner lite för att stärka sina muskler och lära sig att slappna av med dem också. Det fick vi lov att göra, ska tillbaka till lasarettet i april för uppföljning.

På eftermiddagen hämtade Björn dem hemma, för de skulle sitta barnvakt till kusinerna på kvällen.

Vi var kvar på jobb ca 1 timme längre för det är mycket att få ordning på just nu. Sen skjutsade Johan mig till stallet och åkte själv ner till tjejerna för att se hur det gick med kusinerna. Hämtade mig i stallet, hem och åt.

Johan åkte in till stan och hämtade Linn och Björn på Harrys där de varit och ätit och varit vuxna. Körde hem dem och hämtade hem våra tjejer.

De åt lite när de kom hem, efter det rasade Moa i säng och Patricia stack hem till Anton (förvånad??? nää!=)

Nu är det sängdags, hör hur kudden tjoar. Ska upp skapligt tidigt imorgon för jag ska kolla Grand Prix hoppningar inne på HFRK. Sov gott!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards