En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 25 februari 2009 20:32

Patricia mådde fortfarande dåligt, ont i hals och jättetrött. Sov till middag utan problem, ändå gick hon och la sig kl 22. Började kännas sig bättre under dagen och ska förhoppningsvis till skolan imorgon.

Moa pep iväg till skolan utan det minsta knyst. Hon mår mycket bättre, det är så kanon skönt!

Jag mådde skapligt på morgonen, men under förmiddagen mådde jag sämre, skakig i kroppen, fryser och svettas om vartannat och lite yrslig. Det kom och gick till och från under förmiddagen. Sen vi 13-tiden mådde jag bättre, men var fruktansvärt trött.

Varför ska man må dåligt just när det är som mest på jobb???

Moa hade nationella prov i matte och de fick ha miniräknare. Det provet var hur lätt som helst sa Moa.

Johan var och provade ut linser på Glasögonmagasinet. Han fick ha dem i 4 timmar på jobbet. Han ska sen öka upp med 2 timmar för varje dag.

När vi kom till jobb idag så hade hela Banckska huset rivits. Ser märkligt ut, har ju alltid stått där...

Johan följde med Moa på ridningen för jag var så trött och behövde få vila. Johan fotade Moa, ville prova sitt nya objektiv. Objektivet fungerar inte som det ska och idag har han fått klartecken på att få byta ut det. Det var ju tur. Det fungerade ett dygn sen började det krångla. Det är så trist när man köper dyra saker och de sen inte fungerar.

Det är onsdag och Linn hjälpte mig som vanligt med Seline. Hoppas att Seline var snäll!!

Nu ska jag och Moa gå och lägga oss för vi är trötta som bara den.

Natti natti


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards