En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 17 februari 2009 22:29

tjejerna och Johan åkte och bowla inne i helsingborg på dagen. Det är något som de tycker är kul.

Efter det så åkte Johan tillbaka till skopunkten på Familia med mina kängor, för de var sönder innan jag ens använt dem. Han blev skickad till Lödde för att byta dem där, då de inte hade rätt storlek på Familia.

Även om Johan var ledig idag så fick han åka i uppdrag att och göra ett extra jobb, som han tyckte var kul. Han skulle fota solcellerna på lasarettstaket. Huvudkontoret i lund vill ha bilder på hur det ser ut och han fick till det riktigt bra. Nu ska han bara snygga till dem och signera dem så klart.

Jag har suttit och skrivit protokoll hela dagen så jag är helt slut i huvudet. Det är inte bra när man inte skriver dem direkt efter mötena. Det ena jag skrev var från den 12 december. Och hur mycket kommer man ihåg från det?? : )

Har ringt och beställt biljetter till Göteborg Horse Show till mig och tjejerna. Johan och Björn ska på fotomässa under tiden. De får ju förstås hitta på mer än det för vi lär ta längre tid på oss =)

Pysen som liten

Solcellerna på lasarettet

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards