En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 8 februari 2009 21:35

När man vaknade imorse så var det snö ute.... suck...+ 3 grader, vad innebär det tro?!?? Jo snöslask!

Jag som hade tänkt rida ut en jätterunda innan vi skulle in till HFRK igen. När jag kom upp till stallet så stod Seline ute tillsammans med Kalle och åt morgonhö. Det såg så rofyllt och härligt ut så det tog emot att gå ut och hämta in henne igen. Så jag gjorde de vanliga stallsysslorna och tänkte att jag åker upp senare i eftermiddag när all snö har smält undan, för att rida ut en runda.

Körde hem och klockan var halv 11, Johan hade börjat på fläskpannkaka som vi skulle äta innan vi åkte till ridhuset för att se finalerna i GP. Käkade och körde iväg vid 11.30 Johan fick köra oss (mig, Patricia och Liza) först och sen hem och hämta Moa och Rebecca. Vi ville ju alla dit idag.

Sen körde Johan iväg tillsammans med Björn för att fota i Skäralid.

Kl 16.30 kom Johan och hämtade Moa och Rebecca. Vi andra fick skjuts av Kicki efter att sista finalen var över. Det tackar vi för.

Kom hem och käkade Taco´s och efter det så blev det inget stall utan slapp i soffan. Hur kan man bli så trött av att sitta en hel dag och titta på när andra kämpar??  Men så är det i alla fall.

Nu ska jag slänga mig i duschen för imorgon så har vi bråttom. Moa ska till tandläkaren kl 7.20 och förhoppningsvis bli av med tandställningen där uppe. Ska bli spännande och se hur det blev =))

Det kommer fotobevis på det imorgon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards