En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 24 februari 2009 21:06

Moa och jag kände oss lite bättre idag, ingen huvudvärk, men vi mådde väl inte jätte bra. Moa ville inte missa för mycket i skolan och jag hade en utbildning på förmiddagen som jag kände att jag inte kunde missa. Tänkte åka hem efteråt egentligen, men det kändes som att jag skulle klara av eftermiddagen. Vi har fakturering om 2 dagar så jag har en del att göra. Men det får bli vad det blir med det, för jag kan inte prestera mer än vad jag gör just nu.

Patricia blev hemma idag för hon hade jätteont i sitt huvud och hostar massor.

Johan har lyckats hålla sig ifrån detta elände. Han började redan kl halv 7 imorse, för de skulle köra reservkraftsprov och behövde göra lite förberedande innan det.

När jag var i stallet så körde Johan till väla-området. Han hittade en pedometer på Clas Olsson som kanske kan fungera. Har provat flera stycken, men de fungerar bara lite när de själv vill. Så nu får jag ut och röra på mig igen =)). Behövs kan jag säga. Har ju inte ridit så mycket sista tiden eftersom vi har varit förkylda och Seline varit lite skadad. Nu är Patricia på sin dans, men skulle nog bara se på när de andra dansar eftersom hon fortfarande inte mår bra. Men hon vill inte missa några steg, så det är bättre att sitta sidan om se än att inte vara där alls.

Nu ska jag natta Moa.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards