En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 18 februari 2009 22:06

fattar inte att jag kan vara så trött på morgonen. Är det för att man vet att barnen är lediga hela veckan? Klockan ringer minst 5 ggr innan jag är uppe.

Ja ja det blir väl bättre nu när det blir ljusare och ljusare på morgonen, det underlättar ju i alla fall.

Det var minus 8 grader och hög luft på förmiddagen, verkligen jättemysigt även om det är kallt. Efter middag så blev det gråmulet och bara minus 2 grader. Risk för töväder alltså. På seneftermiddagen och kvällen så kom det lite vitt från himlen, nästa som små isbitar.

Det märks även på jobb att många är lediga, telefonen ringer ovanligt lite. Och det är så skönt för man hinner ju arbeta undan en hel del. Så skulle jag vilja ha det lite oftare.

Moa och Michelle har spelat SIMS och kollat på tv hela dagen. På kvällen var Moa på party hos Vicky.

Patricia och Anton hade också suttit inne och slappat hela dagen.

Moa klagar lite på att det sitter något mellan hals och näsa, hoppas att det inte blir ont i halsen igen bara. Vi som tänkte åka till Ullared på lördag och Göteborgs Horse Show på söndag. Men hälsan går före.

Har kompletterat med lite bilder den 9 februari. Bilder jag glömde lägga ut tidigare.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards