En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 februari 2009 23:03

men det blir ju inget av det. Snöar bara smått smått hela tiden. Det lägger sig, smälter undan, lägger sig lite igen och så håller det på.

När vi kom hem så höll Moa och Rebecka på att göra kladdkaka (väldigt ovanligt ju!! INTE!) Den blev god som vanligt.

På dagen var jag med Patricia hos tandläkaren. Nu fick hon också börja med gummiband för att dra tillbaka det lilla överbett hon har. Så nu är det detta som gäller i 7 veckor. Antar att det blir lika många veckor till innan det händer något nytt. Men tandsköterskan tror till 100% att hon är av med tandställningen innan sommaren. Skönt om hon också kan slippa den snart.

På kvällen var Johan i Billesholm hos sina föräldrar för att fixa med vår bil. Ratten gnäller när man ska svänga åt höger?!?! + att hans föräldrar behövde hjälp att koppla in någon DVD och telefon.

Imorgon är det fredag och det ska bli sååå skönt för jag har varit så grymt seg den här veckan.

Men så har ju jag, Moa och Patricia lite gnällont i våra halsar. Och det vill vi inte ha eftersom det är fullt upp hela helgen.

Pysen är väl också rolig, var ute hela natten och har sovit inne hela dagen och nu jagade vi in honom för han sitter bara och gnäller utanför dörren tidigt på morgonen och vill in annars.

Och så var jag inne på lillsyrrans blogg och läste, det var länge sen jag skrattade så åt deras barn, tur att jag inte var där när det hände, för man ska ju inte skratta när de busar till det så.... men här hade jag inte kunnat hålla mig för skratt. Michaela går i sin mammas fotspår så det visslar om det. Ha HA Ha!!!

Hörs imorgon, Sov gott!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards