En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 9 mars 2010 22:08

Moa var väldigt trött idag, för jag väckte henne kl 6.20, men jag fick väcka henne igen kl 6.50 och då var det bråttom =)


Fick jobbat undan rätt mycket papper som har värmt mina lådor länge nu. Känns skönt när man fått ordning på gammalt skrot.


Jobbade över liten stund eftersom Johan hade besök av folk som gick runt inne på lasarettet.


Hem och bytte om snabbt, körde upp till stallet och fixade Seline på rekordtid. Visste att Monica redan var ute och red och tänkte hinna hålla henne sällskap ett tag och så blev det. Red Norresväg rundan och rosa gården.


Patricia hade varit på spinning på eftermiddagen.

Moa var med Miche. Fixade läxorna innan jag kom hem.


Imorgon ska Moa på något som heter Energiverkstaden... ingen aning om vad detta är så vi får höra med henne imorgon.


M är opererad och var väldigt trött efteråt så jag har inte pratat med henne idag.

Förhoppningsvis så kommer hon hem imorgon och mår bra.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards