En vanlig dag hos oss...

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Johan, Gisela, Patricia, Moa - 19 mars 2010 21:30

Körde Moa hem till Gon på morgonen innan  jag körde till jobb.

Det var hur lugnt som helst på jobb idag. Vi var 3 st som jobbade, de andra var på lunch till lunchmöte, men de kom aldrig tillbaka =s..


Fick undan alla fakturor som låg i min inkorg innan lunch och det kändes riktigt bra, även mina minnesanteckningar blev klara. Kändes bra att få undan såna lite tunga saker.

På eftermiddagen så var jag på vinden och inventerade i våra gamla kläder. Ska delas ut till alla killar, så jag behövde veta hur mycket där fanns.

Sen gick vi upp i den tomma lägenheten och hämtade ner en massa saker som bara blev uppflyttade i samband med att man gjorde om ett rum hos oss.


Kl 14 flexade jag ut och gick upp och hälsade på lille Hugo som ligger på Neonatal. Stod i slussen och beundrade detta lilla kryp. För stor är han inte, men klart inte jätteliten heller. Men i mina ögon sett så är han pytteliten, väger idag 2670 och är 19 dagar gammal.

Gick sen ner till kafeterian och fikade med Mia. Satt och pratade bebis och häst =)


Upp och fortsatte röja inne i en av chefernas rum. Försöker hjälpa honom att få ordning på sina saker, han hinner inte själv. Så jag kände att fredag eftermiddag och inga kvar då kunde jag passa på.


Johan hämtade Moa som var hos Gon, sen körde vi till banken. Inom Telia och Moa köpte en dataväska som är rosa. Jättefin!


Hem och bytte om för att sen köra till stallet och fixa Seline och Magina.


Patricia och Anton var hemma idag också, förkylda och lite feber. De hade ändå lyckats köra till Bårslöv på moppe. De sov över där på natten.


Blev tidig säng, så väldigt trötta var vi allihopa.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tyck till


Ovido - Quiz & Flashcards